یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

مشخصات بلاگ

با سلام و عرض ادب
در این وبلاگ قصد دارم در خصوص شهدا مطلب بنویسم. همچنین کارهایی که در این خصوص انجام میدم را در این وبلاگ قرار میدم.
خوشحال میشم با نظرات و ایده های خود راهنمایی کنید.
یا علی

آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۵، ۱۳:۲۶ - د‌ل‌باخته ..
    آه...

جبهه یک آزمایش است

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

قبل از عملیات بدر بود که روزی در بازار دامغان به شهید حسین رسیدم که در آن زمان من تازه از جبهه آمده بودم. ایشان گفتند : ظاهراً عملیات در پیش است. من به او گفتم که تازه از منطقه آمده‌ام. گفتند : درست است امّا خوب است یک سفر هم با همدیگر به منطقه برویم به ایشان گفتم: شما دوران سربازی که جبهه بودید. بعد از اتمام خدمت هم که ازدواج کردید و هنوز چند روزی از ازدواج شما نگذشته بود که به جبهه رفتید بعد خداوند به شما فرزندی عنایت فرمود که باز هم به جبهه رفتید ، خداوند بچه دوّم به شما عنایت فرمود شما باز هم در جبهه بودید. ایشان گفتند : اینها برای من یک آزمایش می‌باشد آن زمان سربازی که وظیفه‌ام بود هنگامی که ازدواج کردم خدا می‌خواست مرا آزمایش کند و حالا هم خداوند می‌خواهد مرا در مسیر امتحان و آزمایش قرار دهد. بالاخره جنگ را ما بسیجیها باید پیش ببریم. این جملات را با یک حالت مظلومانه‌ای بیان می‌کرد.

خاطره ای از شیخ ابوالفضل خراسانی درخصوص شهید حسین خراسانی

  • seyed javad hoseini

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی