یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

مشخصات بلاگ

با سلام و عرض ادب
در این وبلاگ قصد دارم در خصوص شهدا مطلب بنویسم. همچنین کارهایی که در این خصوص انجام میدم را در این وبلاگ قرار میدم.
خوشحال میشم با نظرات و ایده های خود راهنمایی کنید.
یا علی

آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۵، ۱۳:۲۶ - د‌ل‌باخته ..
    آه...

و من نمی فهمم که او چه میگوید ۱۴

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ق.ظ

🌙☀️🌙☀️🌙☀️🌙☀️🌙☀️🌙

🌷همین‌ها هستند که به ثمر رسیده‌اند!🌷

✅ هنوز انقلاب پیروز نشده بود و حضرت امام(ره) در تبعید به سر می‌بردند.

✅ یک روز صبح که می‌خواستم او را برای نماز از خواب بیدار کنم،

دیدم بیدار است و ناراحت.

❓پرسیدم:

چی شده مادر؟

گفت:

امام را در خواب دیدم.

من و عده‌ی زیادی در یک طرف ایستاده بودیم و شاه و سربازان و درجه دارانش در طرف دیگر.

شاه رو به امام کرد و گفت:

«پس کو آن یاران باوفایی که از آن‌ها صحبت می‌کردی؟»

⚪️ امام دست مبارکش را روی گردن من گذاشت و گفت آن‌هایی که می‌گفتم همین‌ها هستند که به ثمر رسیده‌اند!

چند سالی از این قضیه گذشت.

☀️ انقلاب پیروز شد

و در دوران جنگ مثل بقیه‌ی جوانان برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی راهی جبهه شد.

🌹 آخرین بار که می‌خواست به جبهه برود،

گفت:

"عملیاتی مهمی در پیش داریم.

من هم می‌خواهم در آن عملیات داوطلب باشم

و اگر خدا بخواهد شهید می‌شوم."

حرف هایش را زد و ساکش را برداشت و با همه خداحافظی کرد.

چند روز بعد که مارش عملیات به صدا درآمد برای ما یقینی شده بود که او به شهادت رسیده است.

همین طور هم بود.

🔴 پیکر پاکش را که آوردند دیدیم درست از همان قسمت که امام دست مبارکشان را نهاده بودند ترکش خورده و شهید شده است. 

 

🎙راوی: مادر شهید سید رضا سیدین

🔴نثار روح مطهر شهید سید رضا سیدین صلوات🔴

نظرات  (۱)

اللهم صل علی محمد و ال محمد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی