یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

یاران شهر، یار

وبلاگی در خصوص شهدا

مشخصات بلاگ

با سلام و عرض ادب
در این وبلاگ قصد دارم در خصوص شهدا مطلب بنویسم. همچنین کارهایی که در این خصوص انجام میدم را در این وبلاگ قرار میدم.
خوشحال میشم با نظرات و ایده های خود راهنمایی کنید.
یا علی

آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۵، ۱۳:۲۶ - د‌ل‌باخته ..
    آه...

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز اسلام شهید حسین همدانی، فرزند برومند ایشان، وهب همدانی وصیت‌نامه پدر شهید خود را قرائت کرد.


در این وصیت نامه آمده است:

  • seyed javad hoseini

شهید حسینعلی رستمیان از دوران کودکی انسانی پرتلاش و کوشا بود در دوران کودکی به کارهای خانه و بیرون از خانه به پدر کمک می‌کرد علاوه بر پدر و مادر در درس هم تلاش بسیاری داشت. دوران ابتدایی را در روستای تویه دروار (تویه) به اتمام رساند سال دوم راهنمایی مشغول درس بود که تصمیم گرفت به حوزه علمیه دامغان برود که پدرم نگذاشت به ایشان گفت حالا که دوست داری به حوزه علمیه بروی پس سوم راهنمائی را تمام کن بعد به حوزه برو که ایشان حرف پدر را گوش کرد و سوم راهنمایی را تمام سپس به حوزه علمیه رفت همزمان درس حوزه را ادامه می داد و مخفیانه سال اول دبیرستان و دوم دبیرستان را شبانه قبول شد و آنجا را هم به اتمام رساند برای اولین بار که می‌خواست به جبهه برود سنش کم بود و او را نمی‌بردند به همین خاطر شناسنامه‌اش را دستکاری کرد و یک سال سنش را بیشتر کرد و از روی شناسنامه فتوکپی گرفت و آن فتوکپی را به واحد بسیج سپاه برد و آنجا برای رفتن به جبهه ثبت نام کرد و اولین بار به جبهه رفت و مدتی در آنجا بود و سالم برگشت.

  • seyed javad hoseini

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«و لاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لاتشعرون» بقره/154

و مپندارید برای کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه آنان زنده‌اند ولی همه شما این حقیقت را درنمی‌یابید.

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد انّ محمداً رسول الله و اشهد انّ علیاً ولی الله

با نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود بر مهدی(عج) و نائب برحقش امام خمینی.

اینجانب محمد ملک جعفریان‌ فرزند حسینعلی، هدف من از آمدن به جبهه، تنها رضای خدا و لبیک گفتن به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) می‌باشد و از خدا می‌خواهم که مرا در این راه موفق بدارد، ‌زیرا احساس کردم امروز جبهه بر من واجب می‌باشد. پیام من برای پدر و مادرم این است که بعد از شهادت من صبر کنید، زیرا با صبر خود می‌توانید پوزه صدام و ضد انقلاب را به خاک بمالید. پیام من به جوانان این است که حرکت کنید و راه شهیدان را ادامه دهید و مگذارید که واقعه کربلا و کوفیان پیمان شکن دگر بار پدید آید و پیام من برای امت حزب الله این است که پدر و مادرها از رفتن فرزندانشان به جبهه مانع نشوند،‌ زیرا در این موقعیت، اسلام احتیاج به نیرو و یاری دارد و دست از یاری امام برندارید و جنگ را سرلوحه کارهایتان قرار دهید. از تفرقه و نفاق و دشمنی با یکدیگر بپرهیزید که اساس اسلام بر پایه دوستی می‌باشد.

  • seyed javad hoseini